KalaHarrin Blogi

Lunta kiitos lisää

Posted in Uncategorized by kalaharri on 2.2.2010

Heissan näin Hartsan sivujen blogin myötä. Älkää kirotko minun nyt synkimpään rotkoon tuon otsikon perusteella. Nimittäin Utsjoella on lunta erittäin vähän. Verrattuna statiin.

Olen ihmetellyt, mitä ne vetelän ihmiset siellä tuollaisella lumimäärällä tekevät. Meille pohjoisen ihmisille se lumi pitää tulla. Kun me ajamme moottorikelkoilla ja statin ihmiset mersuilla, joissa on kitkat alla ja ainainen lumisade yllättää ne maantiellä.

Ei ole tarkoitus irvistellä. Kunhan hieman totuttelen tähän uuteen kirjoitusmuotoon. Asiaa olen joutunut kirjoittamaan vaikka kuinka, niin jospa täällä vähän pyyhitään kissalla pöytee.

Eikä ole paljoa irvisteltävää. Kunhan joutavia konhotan. Jotkut kantturaihmiset eivät ymmärrä mitä konhottaminen on. Se päinvastaista kun mitä höpöstely on. Tai luulisin. Minä mikään ihmissuhdeastronautti ole.

Noo, eipä mulla kummempaa. Käykää aina kurkistamassa onko minulla kenestäkään mitään kunnon juttuja kertoa. Uskon että on, kun vähän tuolla maalikylissä taas pyörähdän. Kun tapana on sotkeentua sekalaisiin seurakuntiin. Aamen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

